Продавець REDTOOL розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
50 відгуків
+380 (67) 185-88-70
+380 (67) 616-35-91
+380 (95) 569-27-91
ПРОФЕСІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення або обмін товару можливе протягом 14 днів з моменту здійснення покупки, тобто з дня його фактичної оплати та отримання службою доставки "Нова Пошта" або у кур'єра безпосередньо. Для повернення товар повинен відповідати таким вимогам: товар був у використанні; наявність бірок, пломб, документації на товар; товар не пошкоджений, товарний вигляд та споживчі властивості збережені; цілісність упаковки; наявність у покупця товарного чека. Відповідно до законодавства України (Закон України "Про захист прав споживачів") обміну та поверненню не підлягають такі види товарів: Рукавички Панчохи та шкарпетки Корсетні вироби Нижня білизна, у тому числі купальники. Вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органічного походження та напівдорогоцінного каміння. Список товарів, що не підлягають обміну та поверненню, затверджується Кабінетом Міністрів України та може оновлюватись у зв'язку із змінами у законодавстві. За правилами нашого інтернет-магазину, повернення товару здійснюється таким чином: 1. Інформування менеджера інтернет-магазину про повернення чи обмін товару за телефоном +38 (067) 616-35-91. 2. Менеджер повідомляє Вам усі необхідні дані для повернення або обміну. 3. Заповнення шаблону повернення або обміну товару з обов'язковим вказівкою причини (шаблон Вам надсилає менеджер або Ви можете вказати всі дані та причину в телефонному режимі). 4. Вам необхідно упаковати товар в оригінальну упаковку та ОБОВ'ЯЗКОВО вкласти товарний чек та заповнений шаблон повернення. 5. Надіслати товар на відділення "Нової Пошти", яке вкаже менеджер. За умови, що всі необхідні обов'язкові заходи щодо повернення виконані, ми перераховуємо кошти за товар на банківську картку, яка зазначена у заяві про повернення протягом 7 банківських днів з моменту огляду товару на складі інтернет-магазину. Термін зарахування коштів на картку залежить від умов банку, в якому Ви обговорюєтеся. Просимо звернути увагу, що доставку за повернення товару оплачує покупець, за обмін – інтернет-магазин.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner